DEVAK - Faaliyet Raporu 2012

Deloitte Eğitim Vakfı Kurumsal Kimlik ve İletişim Anayasası P Deloitte Eğitim Vakfı markasının sahibi Vakıf Yönetim Kurulu Başkanı’dır ve Deloitte ve Deloitte Türkiye’ye karşı sorumludur. P Vakıf, T.C. Anayasası, yasaları ve devletinin ilkelerine bağlıdır. Vakfın herhangi bir ideolojik ve siyasi görüşü olamaz. P Vakıf ailesi (bursiyerler) vakfın kültür ve değerlerine aykırı kümeler içinden seçilemez. P Vakıf, Deloitte markasından daha (güçsüz) markalarla yan yana gelemez P Vakıf, Deloitte markasına layık kurum ve markalarla işbirliği yapar P Hiçbir mesaj ve etkinlik ideal, arzulanan marka kimliğine ve marka ruhuna ters düşemez. P Tüm etkinlikler ideal ve arzulanan marka kimliğine ne kadar yaklaşıldığı noktasında ölçümlenir ve Vakıf Yönetim Kurulu Başkanı’na raporlanır” Kurumsal iletişim ve algı çalışmalarının çıktılarından bir tanesi de vakıf anayasısının güncel hale getirilmesidir. Anahatları aşağıda paylaşılan anayasa, duyarlı ve onurlu, büyük bir ailenin üyesi olma gururunu taşıyan, geleceğe inanan ve yatırım yapan vakfımızın bakış açısı ve ilkelerini net olarak ifade etmektedir. İletişim Anayasası 23

RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=