DEVAK - Faaliyet Raporu 2012
Kurumsal İletişim ve Algı Çalışmaları 2012 yılında vakfın geleceğine yönelik olarak alınan stratejik kararlardan bir tanesi de iletişim alanında profesyonel destek sağlamak olmuştur. Bunun sonucunda Deloitte Türkiye’nin sosyal sorumluluk çerçevesinde gerçekleştirdiği vakıf çalışmalarının, toplumda, sadece ihtiyacı olan başarılı gençlere ‘maddi destek sağlamak’ olarak algılandığı görülmüştür. Bunun üzerine uygun iletişim çalışmalarıyla, ideal durumu yansıtan; yani toplum tarafından benimsenmiş, uluslararası güce sahip, Türkiye’deki vakıf anlayışı konusunda referans noktası olmuş ve öğrenciler tarafından birinci sırada tercih edilen, paydaşları ile aidiyet duygusu çerçevesinde sürekli ilişki içinde olan bir vakıf olduğumuzun anlaşılabilmesi için planlanan ve gerçekleştirilen niteliksel çalışmaların kamuoyu ile paylaşım yöntemleri belirlenmiştir. Çalışmalarımızın bir diğer çıktısı da mevcut logomuzu değiştirmek ve vakıf misyonunu simgelemesini sağlamak olmuştur. Kurumsal Kimlik 22
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=